FAQ
-
Secondly er en app, der samler de bedste og mest bæredygtige forhandlere af mode på ét sted. I appen kan du gå på opdagelse i og lade dig inspirere af vores bæredygtige modeunivers, der rummer en masse lækre produkter fra brands med bæredygtigt fokus.
-
I Secondly ved vi, at det kan være svært for dig som forbruger at navigere i modeindustrien, hvor mange modevirksomheder helt intentionelt markedsfører dem selv på en misvisende måde, der får dem til at fremstå mere bæredygtige, end de i virkeligheden er. Det vil Secondly gøre op med! Vi mener, at det skal være lettere for den miljøbevidste forbruger at træffe mere bæredygtige valg, når nyt tøj skal tilføjes til garderoben. Derfor er det Secondlys mission at samle de mest bæredygtige forhandlere af mode i én suveræn app. Når du shopper i appen, kan du derfor være sikker på, at alle vores forhandlere og deres produkter lever op til en række ambitiøse bæredygtighedskriterier.
-
Secondly samarbejder udelukkende med bæredygtighedsorienterede modevirksomheder. I målet om at skabe et bæredygtigt modeunivers sikrer vi os, at alle vores forhandlere og deres produkter lever op til en række ambitiøse bæredygtighedskriterier. Derfor kan man som forretning først oprette sig på Secondlys platform, når forretningens bæredygtige aktiviteter er blevet kvalitetstjekket og godkendt. Laver eller sælger du tøj med bæredygtigt fokus – og er du interesseret i at blive forhandler på Secondlys platform? Så er du mere end velkommen til at kontakte os ved udfylde vores formular på forsiden eller kontakte os på info@secondly.dk.
-
1. Klik på den vare, du ønsker at købe.
2. Vælg den ønskede størrelse.
3. Klik ‘køb vare’.
4. Ønsker du at købe flere varer fra samme forhandler? Klik ’tilføj mere til kurven fra samme forhandler’.
4. Indtast dine leverings- og betlaingsoplysninger.
5. Tryk herefter ‘betal’.
6. Du modtager en ordrebekræftelse per mail, og dine varer vil blive leveret til din angivede leveringsadresse.
OBS: På nuværende tidspunkt er det i appen kun muligt at shoppe varer fra én forhandler per ordre. Dette problem er ved at blive løst. Ønsker du at shoppe yderligere varer fra andre forhandlere i appen? Opret en ny ordre i appen og tilføj de ønskede varer fra appens øvrige forhandlere.
-
Du finder information om oprettelse på stripe.com. Ellers kontakt os på info@secondly.dk, så hjælper vi dig gerne med oprettelsen.
-
Fragtomkostninger betales af køber. Der er en standard fragtomkostning på 49 kr.
-
Secondly’s app kan i øjeblikket ikke tilbyde denne service. Imidlertid modtager du ved køb i appen en ordrebekræftelse per mail med en beskrivelse af din ordre. Denne fungerer som din købsdokumentation.
-
Tryk på brugerikonet (‘din side’ nederst i højre hjørne). Tryk herefter på hjerteikonet (‘items du synes godt om’). Her ser du alle dine ‘likede’ favoritter.
-
Vi tilbyder i øjeblikket ikke en chat-funktion mellem køber og sælger. Imidlertid kan du altid sende en mail til info@secondly.dk, og så sørger vi for, at sælger tager kontakt til dig hurtigst muligt.
-
Secondly har iværksat foranstaltninger, der gør, at du med stor sikkerhed vil modtage dine varer inden for den forventede leveringstid. Er den definerede leveringsfrist overskredet, og har du endnu ikke modtaget dine varer? Så kontakt os på info@secondly.dk. Så hjælper vi dig med at få dine varer frem til dig hurtigst muligt.
-
Du kan oprette en returning eller reklamation på en vare ved at kontakte os på info@secondly.dk eller via kontaktformularen på hjemmesiden. Afhængig af den konkrete situation vil du modtage de videre instrukser. Uanset om du ønsker at returnere en vare eller at lave en reklamation, bedes du, så detaljeret som muligt, oplyse, hvad problemet med varen er.
-
Dine leverings- og betalingsoplysninger angives, når du fortager et køb i appen. Når du har tilføjet dine varer til kurven og trykker ‘betal’, skal du angive dine leverings- og betalingsoplysninger samt acceptere Secondly’s handelsbetingelser og privatlivspolitik, før købet kan gennemføres.