Ofte stillede spørgsmål

Hvordan virker Secondly?


Secondly er en platform der sætter brugerne i kontakt med second hand forretninger og upcycle brands i hele landet. Hos Secondly kan du gå på opdagelse i utallige butikker og bestille direkte med få klik.




Hvorfor bruge Secondly?


Hvorfor begrænse din second hand shopping til dit lokalområde? Secondly samler et varieret udsnit af second hand kvalitetsbutikker lige foran din næsetip. Secondly viser dig landets bedste butikker, så du slipper for at blive overeksponeret med uønsket second hand af tvivlsom kvalitet. I stedet handler du hos seriøse kvalitetsforretninger.




Hvorfor kan jeg kun købe én vare ad gangen?


Secondly er opmærksom på dette problem. VI har valgt at introducere konceptet i en forholdsvis enkel udgave (beta version), og vi har derfor begrænset indkøbskurven til én vare pr. indkøb. Vælg den vare du ønsker at købe, og fortsæt til betaling. Du er selvfølgelig velkommen til at gå tilbage til den samme butik, og fortsætte med at handle.




Hvordan får man sin butik, eller sit upcycle brand på Secondly?


På Secondly er der kun godkendte butikker og upcycle brands, men du er mere end velkommen til at udfylde vores formular på forsiden eller kontakte os på info@secondly.dk, så kontakter vi dig om et muligt samarbejde.




Hvordan foretager man et køb på Secondly?


Du finder prisikonet under den vare du ønsker at købe, tryk på dette ikon for at fortsætte til betaling. Vi kan på nuværende tidspunkt ikke tilbyde flere varer i kurven, men du er velkommen til at ‘like’ opslag, og alle disse ‘likede’ varer blir gemt som favoritter. Du finder listen med favoritter under din profil.




Hvordan opretter jeg en Stripe konto?


Du finder information om oprettelse på stripe.com. Ellers hjælper vi gerne med oprettelsen. Kontakt os på info@secondly.dk, så hjælper vi dig.




Hvem betaler for fragtomkostninger?


Fragtomkostninger betales af køber. Der er en standard fragtomkostning på 49 kr.




Hvordan ser jeg mine tidligere køb?


I øjeblikket kan Secondly’s app ikke tilbyde denne service. Imidlertid vil du modtage en email med beskrivelse af din ordre, som fungerer som din dokumentation.




Hvor finder jeg de varer jeg har ‘liked’?


Tryk på brugerikonet, og se dine ‘likede’ favoritter.




Hvordan kan jeg kontakte Secondly?


Vi vil meget gerne høre fra dig! Du er velkommen til at skrive til os på

info@secondly.dk, eller kontakte os på de sociale media; Instagram og Facebook.




Hvordan kan jeg kontakte butikkerne?


I øjeblikket tilbyder vi ikke en chat funktion mellem køber og sælger. Imidlertid kan du sende en mail til support@secondly.dk, og sælger vil svare dig hurtigst muligt.




Kan jeg vælge levering til privatadresse på min ordre?


Ja, de fleste butikker tilbyder levering til privatadressen. Imidlertid anbefaler vi, at du tjekker, om butikken tilbyder denne service, eller om du skal afhente varen i butikken, inden du afgiver din ordre.




Jeg har ikke modtaget varen, hvad gør jeg?


Secondly har iværksat særlige foranstaltninger, for at du med stor sikkerhed skal modtage varen indenfor forventelig tid. Skulle der, imod forventning, gå længere tid, end hvad der kan anses som rimeligt, så kontakt os på support@secondly.dk, så vi kan hjælpe med at få varen frem til dig hurtigst muligt.




Kan jeg returnere en vare?


Du kan reklamere varen ved at kontakte os på support@secondly.dk eller kontaktformularen på hjemmesiden. Afhængig af den konkrete situation vil du modtage de videre instrukser. Ved returnering af varen, bedes du samtidig, så detaljeret som muligt, oplyse, hvad problemet er.




Hvordan opdaterer/redigerer jeg mine profiloplysninger konto/adresse/info?


Info om køber kan tilføjes, eller ændres, når du fortager et køb. Når du er nået til betaling, får du muligheden for at indsætte, eller ændre leveringsadresse.





Copyright © 2020 Secondly.

All rights reserved.

 

Privatlivspolitik

Brugsbetingelser

Cookies

  • White Facebook Icon
  • White Instagram Icon